Friday, December 10, 2010

yasmeen sangat down buat masa ini

saya sangatlah down sekarang ni.
sebab??
POINTER laa ape lagikkk !!!
kan aku dah penah bitau, ujung sem adalah waktu budak2 U akan start frust menonggeng sebab binatang bernama POINTER ini !!!
and, so do i.
memang tgh menonggeng r ni !!!!
even though gred semua sudah keluar,
and even though masih belum official pon,
and even though jugak masih belum masuk mesuarat senat lagik,
aku still xboleh duduk diam gak. sgt frust !!!
kekadang kan, selalu gak tepuk2 dada ini and berkata, AAL IZZ VELL(ala2 cerita 3 idiots r konon kan)
tapi x well2 pon ati aku ni !!!
siap mimpi2 lagi g merayu mendayu2 kt lecturer(specially mr tan)
ade laa 1 day tu kan, aku mimpi nampak lecturer aku tu g liquid no kat selai ketas tu and tulis no lain di atas ketas yg same, siap bagi aku tgk lagi.
tapi aku still xnampak no yg die tukar tu. apekebende ntah maksud mimpi ni???
hurmm...kadang2 tu tgh2 main zuma pon, leh terbayang2 kan ape reaksi muke aku bile official result dah kuar nanti.
agak2, muke aku jadi mcm mane ek time tu ?? hahahahah !! mcm shial ahh !!!

next, masih frust di sini.
sebab ??
berat xmau turun !!!
penat2 doe jogging2 sane sini..pastu berat xmau turun gak !!! ape kau rase ?? aku rase SAKIT ATI bai !!! geram seyhh !!
so sekarang ni, aku rase mcm GIVING UP pasal menatang turun2 berat ni !!
sebab, dah seminggu aku buat kerja yg same, makan bende yg same stiap hari sampai naik muak r aku dibuatnye, and...berat tetap same !!
ke...penimbang yg gile ?? whatever !!!
so, malas dah nak fikir pasal berat. sie2 je.
cm harammmm.

after that,
dah bermain2 dah dalam pale hotak ni.
nak repair subject.
EMT.
siyes susah mase final. and mase utk study pon xcukup mase tu.
xcaye ?? tanye dak2 3BENT lain.
memang stress gile kot mase tu.
sebab, by right habis paper telecomm lektronik malam senin tu, besok tghari selase dah paper emt.
so, what do u expect ??
hu ha hu ha.
tu je r dlm pale hotak aku.
adoii.
nasib baik dapat besday present. :)). kalao tidakkk......hurmm
so kesimpulannya disini: jangan study last minute. sebab kita xleh expect gap yg akan ada waktu final nanti.

and lagi 1..aku memang dah determined nak repair subject ni. walaupun, next sem(sem 6) nanti sure dah bz ngan training ntok masum. haaahhhhh. lantakkk !!
yang penting, result aku xteruk lagi(insyaallah)..

mode: geram, stress, lapar.
bye

No comments:

Post a Comment