Tuesday, September 13, 2011

super tortureous semester

nak kata terlebih torture laa
mana ada dalam vocab perkataan tortureous
bunyi nak gempak je
wahahahha
wah tension gila aku jadi budak tahun 4 ni
kelas dah start, subject pun killer2
even ada subject hadir lulus, 3 jam kredit lagi, tapi memang tak boleh take for granted sgt
projek aku bertajuk analogue active noise and vibration control system, memang mintak aku untuk study balik subject analogue circuit aku tu.
bhahahaha susah doh! dpt lecturer pulak yang jenis terus terang aku cakap, bila kawan2 aku tanya and aku sebut nama dia, semua mata akan terbeliak. boleh imagine?
tapi tu je yang ada. lagipun aku ni bukan jenis memilih sgt, asal ada. lagipun en fauzi aku ni ok whut? cuma spekulasi dan pemikiran tipikal masing2 sebab ada pelajar pernah fail psm 1 dengan dia mungkin. herm
dan cabaran besar untuk aku tempuhi. berbanding semester2 lepas. huaaa
hahaha. oke lah. pray for my best. amin

No comments:

Post a Comment