Thursday, May 26, 2011

perah santan, guys

haha
try ar combine jadi ape
perasan kan ??
buekkkkkkkkkk !!
benda ni laa aku paling xsuka!! benci arr bodo !!!
huhu
xde laa
know what ?
in fact, aku dah banyak kali
BANYAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KALI
berhadapan dengan situasi di mane, ade je guys cube nak close ngan aku
to me, FRIENDS is FINE
but not boyfriending, that is just not nice to me
haha
aku bukan anti lelaki pon,
in fact, aku lebih suke berkawan ngan lelaki berbanding perempuan
sebab laki ni kurang taching..xde hal aku nak ckp lepas dpn dorang
kalo ngan dak pompuan, ade laa yg nak ban aku nanti
huhu
ok2 back to story
selalunye bile aku jumpe certain guys, dia akan cuba nak rapat ngan aku
then aku pon layan laa, kadang tu berbalas msg jap2, gayut sket2
hehe tapi aku xpenah nak layan dorang lebih dari kawan
tapi tiap kali tu jugak laa, mesti akan kuar ayat proposal yg same
sampai satu tahap tu aku rasa, ape yg guys nak dari aku sebenarnya?
dorang mengharapkan aku utk jadi gf dorang ke ?
gf, what for?
just utk suka2, or,..?
tah xpaham aku
anddd tiap kali aku terkena mcm tu, aku instantly akan jawab xnak laa if ever dorang kuar ayat proposal mcm ni:

1.aku suka ko at the first sight
2.kan best kalo ko jadi awek aku
3.aku dah jatuh hati ngan ko, pls jadi awek aku
4.aku xtahu nak ckp sebab ape aku suka ko, tapi aku mmg suke ko

huhu
lebeh kurang mcm ni laa
tapi ntah le, tiap kali kuar ayat2 mcm ni, 1st jawapan yang terpacul dari mulut aku mesti XNAK AKU XREADY BESIDES AKU LEBIH SUKA BERKAWAN
jeng3
jangan hengat aku ni jenis senang dapat
hekellahh bajet arr aku ni
tapi siyes bende ni yg selalu berlaku kat aku
ntah le honestly ckp aku xberminat ngan dunia couple2 buat masa ni
and
aku nak stay single
untillllllllllllllll
aku jumpa the right one
yg tu wallahualam laa Tuhan je tahu bila
sebab

first, aku ada pengalaman buruk kene tipu ngan ex aku
di mana aku pada masa itu, jujur tahap paling bodoh ar tapi still die xnak percaya aku
last2 die yg kenceng aku kaw2 punye

second, ever since aku menyingle balik and aku decided utk berkawan dgn ramai org,
lagi banyak jenis org jumpe
and semakin hilang trust aku pada org lain.
for instance, aku jumpa guys yg muka baik tapi xsemayang
*lelaki baik mcm mana pon apa2 yg penting semayang die dulu sebab tu melambangkan tanggungjawab pada diri dia*
lagi 1, aku penah berhadapan situasi kawan aku yg mase single pangai same mcm aku yg single skang ni last2 bila couple sume benda die xleh buat
well itu choice dia kan tapi tu antara penyebab aku takut couple jugak laa
aku seorang yg xsuka dikongkong
because i know how to handle myself better and i might need someone to advice me not to limit my life
damn boring oke life mcm tu loser gila
*thats my point of view only. no offence*

lastly, sebab aku xmahu couple:
EVER SINCE AKU JADI SINGLE, AKU LEBIH BANYAK SPEND KREDIT AKU DEKAT MAK AND FAMILY AKU BERBANDING LAKI YG STILL BELUM ADA TANGGUNGJAWAB ATAS AKU, XDE MASALAH KEDIT HABIS BILA GADUH, TENANG KEPALA HOTAK AKU NAK STADY, KURANG DOSA AKU BUAT SUARE MANJE NGAN ORG YG BUKAN HUSBAND AKU, BLA2
ckp banyak mcm ustazah plak aku ni
tapi this is the truth what
i found this myself
and
aku bersyukur sgt2 Tuhan bagi aku peluang utk jadi single girl balik
ALHAMDULILLAH
so this is not yet the right time to get a bf
*yet*

tapiiii
bila aku tolak proposal mereka2 ini,
lama2 hubungan friendship yg kami jalinkan selama ini*itu* akan fade slowly
and next time aku find out, dorang either dah ada gf lain, or suka perempuan lain, dan yg seangkatan dengannya
ahh dah banyak kali terkena dah
BANYAKKKKKKKKKKKKKKKK KALI
aku x offended pon anyway
cuma
sometimes aku just terasa mcm,
dorang ni just nak testing aku ke
if dorang betul2 suka aku, dorang akan tunggu aku,
BETUL?
herm,
maybe its just not the right time for the right guy yet
xpe laa
xrugi pon single
cuma honestly from deep of my heart,
I JUST CANNOT TRUST GUYS
to me, guys yg betul2 jujur, betul2 sygkan kekasih dia ni
ada laa dlm, 1:1000?
herm, ntah laa
tapi susah aku nak trust golongan bukan perempuan ni
even membe pun
haihh
only God knows bila mr right itu akan sampai dekat aku
berserah je laa
huhuhu
*no offence the reading is just what i feel bukan nak memburuk2kan mana2 pihak..segala perasaan makan dalam amatlah dikesali, sorry alot*

3 comments:

  1. "di mana aku pada masa itu, jujur tahap paling bodoh ar tapi still die xnak percaya aku"

    ak x rase yg buat hang wat sesuatu yg bodoh bile hang percaya die giler2, ur willing to sacrifice when u completely honest with him, i hope that someday u can regain ur trust back on men. :-)

    ReplyDelete
  2. susah aku nak trust guys skang ni man..susah !! banyak kali aku tgk laki cheat girl dia, girl pun cheat guy dia..xpe laa aku redha je ape Tuhan nak bagi kat aku ni

    ReplyDelete
  3. nak bina blk trust mmg ssh, sbb 2 la secara perlahan2, berdoa selalu agar Tuhan bagi yang terbaek tok kite

    ReplyDelete