Wednesday, January 12, 2011

morning jogger, bankcard dan post office

oh yeahhh
hari ni saye bangun awal
sebab semalam dah tido awal kemain
bz sangat2 laaa ~~
since menjadi atlit ni
wuwuwuwu ~
tapi saya enjoy gak ngan life baru mcm ni
so
pagi tadi saya kena jogging pagi2 kul 6
so saya bangun dlm kul 5.40 gitu
siap2 start enjin g dekat2 petronas bkt beruang(tempat biase joging time masum taun lepas)
gelap nak mampus
lampu punye banyak kat tepi jalan bukan nak pasang
melaka nak save electricity mungkin
tapi tu xmenjadi masalah
saya bukak je beam tinggi2
biar org dlm keta lain silau
hahahahahaha ~
jahatnyer saya~~
sesampainye, dah kul 6.10
biase la tu saye memang selalu lambat sampai
tgk2 je xde org
lalu saya pon terberfikir, budak2 ni dah jogging ke
maka mulalah saya menggelabah
last2 saya nampak shamsul talib berjalan ke arah dugong saya
lalu hati saya pon lege
pastu baru laaa muncul budak2 ni sekor2
okke, pas semua dah gather, warm up suma2, start laa jog
2 round saya xpenat sangat
okke tahniah pada saya
sebab mase trening masum taun lepas saya dah pancit giler2 buat 1round
tapi kali ni saya xpenat buat 2 round
ish bape kali nak ulang daaaa ~~
habis trening yg best itu, saya pon gerak ke rumah kak lin
untuk mengambik barang yg die mintak saya tolong poskan
lepas lepak utk beberapa jam,
saya pon keluar
vroom2 untuk mencari post office
xjumpa
maka saya pon g laa maybank utk buat bankcard baru
all the way saya ke arah sana
dalam kepala hotak saya dah ada mindset berbunyi:

KERETA2 KAT MELAKA SUME SUKE SGT NAK BAWAK LAJU2
KALO NAK MAMPOS G LA MAMPOS SENDIRI2
JGN LAAA SAMPAI NAK TEREMPUH ORG LAIN BAGI DORANG MAMPUS SAME

hahaha hamekkk
siyes annoyying
dah laa bawak laju kemain
saya bawak 60km/j steady je
last2 sampai traffic light diorang berenti blakang saya jugak
wakakakaka
oke2 sambung cerita
sampai2 je maybank
saya pon settelkan urusan membuat bankcard baru
hahaha
comel jugak
ade gambar cherry2
pasni jgn terkonpius ngan jcard pulak la ye
pastu
saya pon sambung misi tadi yg dah tergendala:
MENCARI POST OFFICE
maka mula lah saya strolling area2 dekat2 RNR dekat muzaffar height tu
xjumpa jugak
maka saya pon halo2 kak lin sampai die pening kepale melayan saya
wakakakaka ~
jahatnyer saya~
jalan2 lalu depan RNR sampaiiiiiiii mydin
last2 saya buat keputusan
g kat post office yg ade kat MITC tu
maka saya pon vroom2 ke inkubator
pastu tgk2 post office kat situ tutup pulak
gila laa saya sekejap
pastu halo2 kak lin lagi
maka pening laa beliau lagi skali sebab beliau tgh kelas masa tu
terpakse plak melayan saya yg annoying lagi adorable ni
hehehehe ~~
pastu, masa kat traffic light junction kota cemerlang tu, saya panjatkan doa banyak2
mintak tolong bg saya jumpa post office tu
amin ~~
last2 baru saya jumpa
wuhaaaaaaaa ~~
alhamdulillah doa saya diperkenankan
muheheheh ~~
kalo la saya boleh tulis surat kat pak ali rustam, saya nak request
sila buat signboard yg ada arrow besar2 tunjuk kat mana arah post office
supaya pasni xde laa dummies mcm saya yg xfamiliar jalan2 melaka ni tersesat larat lagi
semata2 nak mencari post office jer
haih habis laa minyak saya
xpe laa
misi selesai
drive balik mandi
on9
bukan nak g tido tu
hantu betol
hahhahahaa ~

No comments:

Post a Comment