Sunday, August 15, 2010

baru bukak page ni balik

dah lame aku xtulis2 kat sini kan??
so aku nk tulis balik.
huhuhu.
damn.
banyak sgt hal.
ade test pulak minggu ni.
lab report..
training...xleh tinggal punyer. miss my club fella. :)
ape lagi heh ??
huhuhu.
aku de buat statement gile telus kat seseorang.
PAKAI V-NECK MCM GAY.
huhuhu.
brani betul aku.
tp betul ke ??
pade aku ye r kot mcm tu.
ape kata org lain plak ??
huhuhu.
damn.

huhuhu.
aku baru beli baju raye smalam.
kat jj jer..xmahal..50hengget jer.
almaklum lahh bajet kn.
warna?? PURPLE.
pastu kol gtau ma yg aku dah beli baju raya.
ttbe die jawab OK..MA BLANJE THIS TIME.
kalo mcm tu baik aku beli yg lain yg ada corak manik yg lebih mahal kn.
damn.

semalam..kat umah cheah..
beria ponteng terawikh.
sebab ?? nk stady sbjt rani r nihhhh
pastu..chat punye chat ngan abg long..(mase tu yg tua topic V_NECK tuhh)
bukak lec note..stady 10minit..tido.
damn.


huhuhu
tulih punyer tulih
bila nk siap kerja.
damn.

No comments:

Post a Comment