Wednesday, August 18, 2010

tiba2 jer rase sunyi...hmmmm


hari ni dah 18/8...
dah 24 hari aku gerak solo...
dah 23 malam aku tidur tanpa ada org wish good night kat aku...
dah 24 hari jugak kredit aku xluak bila msg or call sesiapa...
dah 24 hari aku maniskan senyuman, tapi pahitnya hati xda sesiapa yg tahu...
dah 24 hari aku hanya mampu sedapkan hati aku bila tgk kawan2 aku kuar g dating..
tapi aku kat sini...sorang2..duduk diam layan fb..
xsedar kdg2 air mata aku mengalir sendri...
xtahu nape sume ni perlu terjadi....
aku yang baran sgt mungkin ??
aku xtunaikan janji ke ???
sob2.
adeyyy...touching. huhu.
it's ok.
life harus juga ku teruskan.
huhu.


sorry laa kalo aku emo sket this time.
seriously, aku mmg sedih.
just hoping that this would never happen.
how i wish i could turn back the past 3 years so i can change my lifepath..
damn so hard sekarang ni..

No comments:

Post a Comment