Thursday, January 6, 2011

saya sangat bz sekarang

uwaaaaaa..baru 1st week kot
aku dah sgt2 bz
bukan bz ngan assignment pon, actually
tapi dah jadi atlit, trening manjang je laa
tapi aku suka pulak ~ kalo org lain memang dah lari laa kot
ntah laa, aku syg sgt2 ngan klab tkndo utem ni
sebab dorang ni laa family aku
dorang laa penceria idup aku
so, memang aku syg lebeh laa kat budak2 ni
kat sini, aku ade daddy, aku ade kembar aku, aku ade pqah pres yg sgt memahami, aku ade cheah yg xpenah boring pilih aku kalo nak ajak buat aktiviti2 e.g. jogging, lepak, wayang..aku ade adik2(alee n din) yg xputus2 buat aku gelak, semua lahh..
tapi, ntah laa
aku sedih kot bila ade org dah offended ngan aku sebab aku bz skang ni
tapi, aku xmampu nak jaga hati semua org
aku ni jenis akan jawab ok je kalo org ajak aku lepak or buat ape2 aktiviti ke ape ke
tapi kalo dah deal, aku tunaikan r
tapi sorry r kalo kdg2 tu terpakse delay gak
sorry laa aku xmampu nak jadi super yasmeen yg bleh berada di 2 tempat pada masa yg same untuk melayan kawan2 aku yg berlainan

ye..siyes aku sgt bz skang ni
bukan sebab assignment(belum lagikk), diulangi
aku dah bz ngan training tkndo
sebab, masum untuk sukan taekwondo tahun ni bukan diadakan pada mase cuti sem seperti masum aku yg lepas
di mana, mase tu game die on may, so sepanjang cuti sem tu kami bleh concentrate untuk training SAHAJA
tapi, since skang ni ada 3 fasa on januari, februari n march,
sir terpakse laaa reschedule balik timetable ntok training kitorang.
s0, ape yg sir telah schedulekan:
  1. jumaat(6.30 ptg) dah kena ready untuk depart ke gadong island, budak2 pmpuan kena stay kat gym sir. malam tu gak dah start training. sabtu ahad pon same hari training gak, buat mcm time masum dulu(4x sehari training)
  2. rabu(pagi, 6 am) kena jogging, physical training (juga mcm mase masum dulu, sit up side step dah sbg), malam pon waktu training gak.
so disini, nampak daa aku free hari isnin, selasa n khamis je.
tapi, since sem ni aku nak tambah 1 sbjt(repair emt)
so xlari jauh gak r waktu rehat aku
hahahaha
still bz
malam je r aku free
tu pon akan jadi waktu untuk aku settlekan lab report or study balik previous lesson or update blog..
tapi, kalo nak ajak aku lepak, aku akan cuba untuk tidak menghampakan sesiapa
hehehe
aku suke sgt hang out ;))

next, duit pulak.
adoii, kalo ade kutu buat cityville kat kepala aku pon bleh pupus kot
sebab asik pikir masalah yg same je.
D.U du...I.T it..duit!
huhu, since harge minyak naik,
harge barang pon mcm naik je.
makanan pon makin mahal je.
ahh !! sedih laa aku !!
but then, i should count my blessings gak r
kalo xde dugaan mcm ni
aku xkan jadi pompuan yg kuat smgt leh tahan nafsu kuat shopping tiap kali masuk bangunan yg ade title besar2 tulih JAYA JUSCO, MYDIN, GIANT, ALAMANDA, dsb.
hehee ;))
gile laa aku gile !
xpe laaa, aku pon dah biase dah ngan situasi ni pon
okeylah, secara jujurnye,
  1. aku selalu berangan nak shopping barang2 branded mcm MANGO, ESPRIT, FOSSIL, MAC, blah3..tapi xpernah dapat..
  2. compact powder yg aku pakai skang ni pon jenama MAYBELLINE 18spf harge rm12.90 yg aku beli bulan 12 tahun 2009, still xhabis pakai.
  3. baju latest aku beli jenama REJECT SHOP(sebab termasuk ALAMANDA)
  4. aku baru je makan KFC 3 hari lepas after 3 bulan xmasuk premis tersebut
  5. aku belom shopping "adik2" aku lagi, walopun dah plan lame dah sebab aku selalu ketandusan stok tersebut
  6. aku xmampu nak follow org masuk kedai makan yg skali makan cecah rm20 1 kepala
  7. kebanyakan barang2 mekap aku sumenye free(lipstik loreal dpt free mase beli CLEO, mascara avon makngah aku bagi sebab ade stok terlebih, perfume body shop pon mak aku yg tolong belikan sebab kesian tgk aku xde barang baru)

tapi, aku bersyukur r
at least makan gak aku
walopun just harap janna masak untuk aku(susah tol jadi xpandai masak!)
eee teruk betol aku
hahahahha
well
aku anggap life memang xpernah senang so kita akan jadi lebih kuat
muhuhuhu
adoii taching2 pulak aku

huhuhu
dah laaa
nak beribadat dulu before tido
*nasib baik klas mr tan besok kul 12 leh rehat lebehh ;))*

No comments:

Post a Comment