Sunday, May 29, 2011

best to down mood day

huhu
today so many things happen
*by God's granted*
itu kataNya, kalo die nak izinkan sesuatu berlaku jadi jugak kan
so ape yg terkena kat aku utk 2 days ni
ughh
sickening jugak tapi nak buat mcm mane kan
huhu
ok2
hari ni aku bangun lambat sket sebab ahad kan, and aku jalan straight to the living room
and finding out that i'm forever alone at the house
tapi aku xnanges pun, xde makne
i thought my mom and brother kuar so aku terus msg ma:
BELIKAN MEMEN TEH TARIK
haha fav drink aku tu
then i came out to know yg sebenarnye mama n abg aku ade kat umah, dorang nyorok kat mane ntah
grrr
baru nak minum teh tarik diam2 kat umah tu
then mama ajak laa kuar makan, nak jumpa kimie blah3
so aku follow je laa, dah lame gak xmelawa
hehehehe
aku ni plak jenis kalo dah plan nak pakai satu jenis outfit ni bila nak outing, tuuu laaa aku nak pakai and i'll never change my mind
so what happen was, aku dah pilih baju hooded itam googles fav aku, and jeans jename seed(yg aku beli ujung tahun 2009 ada sale 50% time tu)
tu adalah jeans yg paling selesa and cantik laa pada aku
tgh2 nak pakai ni, tiba2 aku terperasan kepala butang dia dah ilang
"aikk selama ni aku handwash bagai xpenah2 jadi kes ilang kepala button kat mana2 jeans aku, humm jeans lame kot dah lusuh blah2"
agak kecewa jap, sebab aku dah mindset nak pakai jeans tu
so aku sarung gak laa, ngan xleh kancing nye
last2 aku cover ngan belt so xde laa terlondeh kan
weeeeeeeeeee
so dapatlaa aku kuar jalan2 ngan jeans fav aku kan

then after makan, ma ajak tgk wayang plak
hehe
xkesah laa wayang kecik xsemegah GSC and popcorn xsesedap GSC punye jugak
*xkesah pun mcm xbiase duduk kat pekan koboi ni*
so dpt laa tiket KUNGFU PANDA 2 kul 12pm
masuk2 panggung, layan laa cite tu
best2, memang berbaloi layan cite tu
cite tentang Po yg mencari identiti dirinye yg sebenar
*ye laa logik xlogik bapaknye seekor goose tibe2 anak panda plak*
huhu tgk laa xsuprise laa aku story kat sini

then abeh movie aku punye idea laa g on9 ni
pastu tu laa dpt laa aku menulis kat blog ni
bukak2 fb tibe2 aku nampak ada 1 friend request
tgk2 name ex aku
FAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
pahal mamat ni add aku balik kan
aku approve je kan,
jom tgk jauh mane die bleh idup ngan kebenaran yg xbape nak kebenaran tu
huhu
aku no komen laa, i'm okay with it

and soo this is my story of the day
huhu
enjoy

No comments:

Post a Comment