Sunday, May 8, 2011

mother's day, anak kucing dan masuk kerja

haih
bende ni laa berlaku hari ni n esok
HAPPY MOTHER'S DAY mama
syg ma sgt2
so harini, tadi kami g berkalah ok 1 family
hee
karoke laaa
memang saje2 r nyanyi bagai nak rak
pastu
kami g amek kittens plak
mama aku ade deal ngan kawan die
so hari ni dapat laa 2 ekor kittens
mucuk dan tomeihehe yg atas tu tomei, yg bawah tu mucuk
tomei ni pompuan, tapi tomboy
yg mucuk ni cm lambat pikap sket, sian die
alkisahnye, asalnye nak bagi name si mucuk ni, habib
yelaa baru ade tomei dan habib
geng2 kedai emas tuuuuuuuuu
tapi adik aku xnak pulak
haizzzzzzzzzzz
so jadi ler mucuk dan tomei
xsedap langsung
haih

esok plak
aku nak kena masuk kerja
aku intern kat TM, network operation
name supervisor: en mohd amin bin abdul aziz
huhuh
kena cari laa incik ni besok
hahaha
takutnye
1st time kot nak masuk kije
andddddddddddd
sepanjang aku LI aku akan pakai tudung
hehe
amek mood dulu
nanti aku akan pakai terus, insyaallah
:))

No comments:

Post a Comment