Saturday, May 7, 2011

its officially the end of my second semester of 10/11 session



haha
tgk title pon dah mcm sayu jep
huhu
banyak kenangan kot sem ni
and
paling aku hargai nilai friendship, appreciation of time, anger management, andddddddddd
jangan melenting!!
tu yg aku manage utk buat!!
bhahahaa
siyes, banyak gak org annoy aku sem ni
marah2 aku xpasal2, main ckp lepas depan aku
amboi2
last2 aku buat diam je, reverse psycho, xpon jawab
OKKEYYYY
lantak r nak rase menang ngan aku
pada aku, dorang just buat pangai beruk je
watpe nak memberukkan diri
hehehe
ape kes beruk2 ni
aku nak story bende lain

huhu
sem ni laa aku 1st time hargai mase utk belajar
kalo xsebelum ni aku selalu buang mase depan fb, last2 xkuar peluh and xpasal2 gemuk mcm tu je
since sem ni aku ada masum the series, so kene laa constant training
every weekend, 4 session per day, weekdays day off
except wednesday night kene turun trening,
bayangkan laa mcm mane nak bear ngan waktu belajar, nak adapt lagi ngan schedule yg dah packed
lom lagi nak cari time utk buat tutor, stady kuiz
tambah plak, aku kena turun 3kilo dlm mase 3 hari before game masum 1 kat uia(mase tu aku kena main utk kategori feather, weight mesti under 59kg)
and aku berjaya capai berat 58.8kg time naik penimbang, hahaha
slim aku ~
and, time tu aku blaja sabar gak r, sebab aku mcm(almost) gangguan seksual gak r ngan rok**
huhuhu
malas nak sebut name sebenar, konfirm ade yg kenal tu
ee sabo je r
aku xsuke laki miang ni
even aku buat diam je sebab malas nak tambah masalah, last2 kene sound gak die ngan pika
haha padan muke kauuu ~
lagi 1, game masum ni bantu tambah kawan2, aku kenal gak r beberape membe atas membe aku yg kebetulan g game tu skali ngan aku, wateva

next, aku blajar how to be a cool person
hahaa, since kejadian dugong aku masuk longkang tu
kalo x, sebelum ni aku seorang yg sgt gelabah kalo nak tau r
aku cepat glabah specially bile tgh jalan2 ngan org kat shopping complex tibe2 org tu ilang
hehehe klakar gak aku ni
ok2 sambung
so time kejadian tu, memang mcm2 r obstacle aku kene hadapi
org ketawekan aku, xterbilang dah aku
org nak sebok2 sesakkan kepale aku pon ade gak, masalah aku biar r aku yg hendle yg korang nak arah2kan aku mcm2 watpe
pening aku r haihhhhh ngan org2 mcm tu
nasib baik gak r ramai org tolong aku time tu
bertambah kawan2 aku
heee

next, time game masum 2 kat utm skudai tu plak, aku rase tu paling mencabar r
sebab time tu dah bulan 2, test pulak dah melambak2
plus tekanan sebab sume push suruh train harder sampai berbruise gak r tgn aku
nah tgk laa kemahennnnnnnnnnnnnnnn panjang

ok aku ckp betul memang semua aim nak menang game tu, SEMUA. OKAY
and aku bukan loser r aku usaha gak
tapi tah la, kadang2 mcm2 aku terpakse telan time tu
telan r mcm2 org ckp lepas depan muke aku, mentang aku ni diam je kan
main suke2 je sound2 aku, mcm aku ni ngelat sgt
huhu
lantak la
i know myself more
lagi 1, time tu laa aku rase paling LAST tgk ex aku
time tu die pulang balik gitar aku, die ckp depan muke aku mcm2 r rindu lagi kat aku
last2 tau, aku dpt tau yg die dah tunang right besoknye after hari die pulang gitar aku tu
FAKKKKKKKKKKKKKKK R
pelakon laa sial
aku benci penipu mcm tu
sampai mati, aku xcaye ko lagi dah F**IE
huhuhu

next thing, masuk sem ni, baru aku jumpe geng yg betul2 1 kepala ngan aku
YA ALLAH terime kasih kerana perkenankan doa aku mase sem 2 dulu
huhuhu
deng2 aku, janna n ned
thanks sebab deng aku
syg korang r
dorang r, paling banyak bagi aku semangat, bagi aku lagi feel utk improve skill guitaring aku
sebab almost hari2 gak dorang deman song kat aku
hehehe
best3

since aku dah makin ramai kenal org, lagi mcm2 perangai pelik2 aku jumpe
jenis berkire, jenis bajet hot, jenis mcm-kau-sorang-je-betul, jenis makan hati xmemasal sorang2, jenis ahhh banyak jenis laa
xtahu dah aku nak ckp
jiwang ni aku leh adapt lagi r,
tapiiiiiii aku paling xblah, jenis yg suke sgt nak hentam aku xpasal2 ni
okke fine, last2 aku tgk banyak jenis gak balasan Tuhan bayar cash kat dorang depan mata kepala aku sendiri
sebab aku xsuke doakan buruk2 kat org
ape aku mampu, just senyap and mind your own business
ITU AKU
tu lah, polah bait balasnya bait, polah jaik balasnya jaik juak
boooooooooo ~
key word: karma

lagi2, kuar sudah carry mark
tahuu x, carry teknokeusahawanan aku agak skit r
41/70
memang SHITTTTTTTTTTTTTTTT aku ckp
aku xtahu laa aku xnak salahkan sape2 dah skang ni,
so next sem, aku kena pandai pilih group member laa
aku xckp sape2 xbagus k kat sini, thanks banyak2 bagi full cooperation kat aku
at least xde r ahli tidur
i appreciate them all

after that, lovey thingie ni.
susah aku mau ckp r
honest laa, aku xpaham gak, nape kan bile time aku suke org tu, org tu xsuke aku
ade org ni suke aku, aku xsuke plakkkkkkkkkkkkkkkkkk
why why why not compatible with me why why why ~
last2 aku malas pikir, SINGLE JE LAAAAA

waktu final plak, aku rase ni laa waktu aku paling appreciate waktu blajar
hahahhaa
sebab final2 sebelum ni aku xpenah nak siyes
kali ni, aku main2 gak, gelak2 gak, tapi bile aku sorang2, aku akan fully concentrate on ape yg aku blajarkan tu
so alhamdulillah
and
harap2nye naik laa pointer aku sem ni
and
hehehe

lastly,
kamek ngagaw klaka sarawak sudahhh
giney, kamek google jak
boring2, daripada duduk polah paloi, kamek blajar laaa
last2, rugi oo, ari marek sik mo stady juak
kan dah kena stady last minit
hahahahahahhaa

so, ni laa ape yg nilai2 etika yg aku dah blajar
next week aku dah LI plak, start dah fasa utk aku jadi org dewase plak
hahahhaa
dewase laa sgt kan aku
so
deng2, jumpa kitak org next sem okayy
4 bulan ooo
hahahha
see ya!!







No comments:

Post a Comment