Friday, May 6, 2011

habis dah final oo


gilo
paper ku habis sudah!!
so plan hari ni(6/5/2011), mama aku nak datang melaka utk amek aku bawak balik perak
hehehe suke!
papehal pun, final sem 6 kali ni paling ntahape2 r
and
paling best
andddddddd
aku rase aku dah habis siyes ntok final ni, sebelum2 ni yes aku akui aku banyak main2
pasal tu pointer pon main2
so insyaallah after segala usaha aku ni
aku berjaya capaikan target aku ni
insyaallah!
amin~

jadual sem ni, memang killer kaw2 ahh
*haha siap ade p.s lagi kat bawah jadual aku buat tu*
aku ngat sem lepas je killer
bayangkan r, direct 3 hari paper, yg last day pas emt tu terus 2 paper
memang mcm sh*t r aku ckp kan
agak2 r wei
xpasal2 aku dah demam kan gara2 stay lebry yg sejuk tu pasal nak stady sbjt last sampai demam2 gak r aku
tapi alhamdulillah
ape yg aku stady kuar, ape yg aku xstady memang aku xleh buat
hehehehe
tapi mostly aku leh buat r,
tapiiiiiiiiiiiiiiii
tu xjamin gak r yg pointer sem ni naik ke maintain ke turuuuuuuu*
haha
xde2
insyaallah naik
dah usaha
:)
now aku nak cite sket pengalaman ape yg berlaku di sebalik setiap paper ni:

  1. technopreneurship(28/4/2011) - 1st paper. setting: dewan besar. paham2 je r kan dah kalo sbjt membace tu. aku tukar chapter lain kompom hilang chapter sebelum2nye yg aku dah stady tu. haha. ntah le. aku pon xtau pe nasib sbjt ni. sebab carry aku agak rendah gak r. :(
  2. b. mandarin(30/4/2011) - aku stady, hafal sume r pekataan mandarin. haha. tapi bangangnye, aku just hafal fonetik je xhafal perkataan mandarin tu. skali hamik kauuu, kene jawab dlm tulisan mandarin sebab soklan fonetik die terpakse kensel(atas alasan yg tulisan fonetik die telah bertukar menjadi tulisan vietnam). bhahahaha. bangang sial! nasib baik sume tekaan2 aku tu tepat2 belaka. heee
  3. data comm(3/5/2011) - puuuu mang muntah stady sbjt ni. membaca kot!! kalo ade kire2 pon just kire2 dijkstra ngan bellman-ford algorithm tu je le, sume patut skor kat soklan tu. yg lain2, main2 mate r ngan kak lin kat sebelah je r, hehehe
  4. emt(4/5/2011) - sbjt paling killer kat fkekk! ni sbnrnye sbjt repair, sebab last sem aku dpt teruk r. hehehehehe. hampeh. nasib baik gak r hint die bagi sebijik2. tapi tu pon aku xleh buat gak.
  5. advanced emt(5/5/2011) - sbjt mr tan. huhu. 2 jam kedit je, so waktu menjawab pon 2 jam laa ye. naik kebas2 tangan aku. udah le bilik kuliah kat PPS tu sejuk nak mampus. hahahaha.
  6. kejuruteraan sistem telekomunikasi(5/5/2011) - try tgk date paper adv emt aku. same kan ngan date paper ni? haha. tu laa pas paper adv emt tu aku terus stay lebry sebab xnak stady kat umah*kompom tido*. hahahaha. dah le xde hint. sbjt ni lagi superrrrrrrrrrr susah berbanding data comm, emt dan advanced emt. sebab banyak sgt nak kene stady dlm mase xsampai 6 jam tu. haha. malam tu kalo nak tau, aku kaw2 punye menggeletar r sebab cuak gile nak masuk exam hall. gilo eh? skali kuar mengarut2 soklan. tapi ade gak r soklan direct, leh gak aku jawab. haha. nasib baik aku bace!! kalo x, mesti aku kuar xsampai setengah jam pas paper tu skart gamaknye.
so ni laa alkisahnye,
gile kan?
bhahaha
dah lepas
skang tawakal je
:)
so next week, aku concentrate on LI plak
ohh no LI!!
adui
-.-

No comments:

Post a Comment