Tuesday, May 3, 2011

another 2 stressful day

gilo aku weh mcm ni
hari ni aku dah lepas paper data comm(yeayy)
xde r shit sgt, at least ape aku bace tu kuar r
tapi ade gak yg aku xbace kuar gak
*haa yg tu memang shittt*
sempat lak kautim ngan kak lin dok sebelah, main2 mate
aiee payah nau bile paper dekat bk
kalo kat dewan besar senang sket
bhahahhahaa
jahhat aku ni
-,-

and so, by the time aku buat post ni, dah pukul 5.45 xia wu
ade kurang2 xsampai 6 jam je lagi aku nak kene review emt aku
classmate aku yg lain yg x amik emt sedap r,
gap besok pastu luse baru boost gile sampai paper pagi malam
aku je pelik sket
BHAHAHHA
sabo je lah ~

smlm, aku memang stress gile r
ase cm loya2 nak muntah pon ade
almaklum laa telan sbjt membace mcm data comm tu
pastu pinggang aku sakit kemain
dan2 laa pas maghrib tu aku bace yassin jap,
alang2 tu yassinkan air minuman aku, insyallah terang hati aku ni
so pas isyak, aku stady lagi direct smpai kul 10.40 wan shang aku tido,
kul 2 zao shang aku terjage balik sebab lapo
*sib baik lapo kalo x memang xstady dah aku sampai pagi*
pastu aku bangun makan, aku rase xselese langsung
cek2
ok
aku on special day rupenye
patut laa aku bad mood je
haih
dah laa ade 2 stressful day lagi
mcm mane laaaa
susah tol jadi pompuan
mcm mane nak bace yassin ni
pastu aku contact ma aku
aku de dgr membe2 aku ckp,
slalunye tem2 nak paper mak dorang akan bacekan yassin sepanjang dorang tgh jawab paper tu
insyallah, terang ati
so aku mintak ma aku tolong bacekan, sebab aku kompom2 tgh xleh
rupenye, mak aku pon tgh xboleh gak mcm aku
-.-
sabo je lahhhhhh ~

huhu
good luck to me, and kawan2 lain yg amik emt besok.
utk kawan2 yg tgu paper advanced emt n KST luse, jgn malas !!
:)

#wan shang - malam(p.m)
#zao shang - pagi(a.m)
#xia wu - petang(p.m)
hee mentang aku dah lepas paper mandarin

No comments:

Post a Comment