Friday, March 18, 2011

tolong laa jgn mainkan perasaan saye

saye xsuke laa
annoying oke
sebab prinsip saye:
"skali saye sayang org tu, saye xnak cari yg lain dah"
tapi buat mase ni, saye xnak cari dulu org yg bakal saye sayang tu
sebab
saye tau, ramai laki2 kat luar sane yg masih belum bersedia utk bagi komitmen mcm ape yg saye harapkan
and
saye tau, ramai jugak yg dari jenis yang hanye suke menghilangkan bosan
and hanya akan cari saya utk hilangkan bosan mereka
bila xbosan, confirm saya kena tinggal punye
ye saye boleh layan msg, chat ngan korang
tapi sumpah ! saye xnak jatuh cinta ngan korang
saye tau saye akan kecewa di kemudian hari
and saye xnak kekecewaan tu nanti bakal efek pelajaran n mase depan saye
so
xpayah laa, tabur janji2 manis kat saye.
saye xpercaye langsung. sikit pun !!
mungkin jugak, sebab ni sampai sekarang saye masih single
and
xtipu, idup saye memang sunyi
tapi
ini yg saye pilih
:)
saye xkisah,
cakap laa saye ni jual mahal ke, kerek ke, bajet lawa ke, ape ke,
saye tetap dengan pendirian saye.
saye xnak dah perasaan saye jadi bahan mainan org lain, and secara jujurnya, saye xnak terikat lgi dengan relationship yang x ada hitam putihnya
selagi saya single, saya nak bebas menentukan hala tuju saya sendiri
saya xperlukan manusia yg hanya tau nak ubah diri saya ! thats all
saye xnak amek port kata2 org lain pasal diri saye lagi,
ini life saye
and
saya percaya, Tuhan dah tetapkan jalan hidup saya
jodoh pun dah ada di tangan-Nya
let things flow by itself, saya tetap akan jumpa bakal "sayang" saya tu
cepat atau lambat jer.
saye xkisah, as long as he's the right one for me.
sekarang ni saya nak single.
so xpayah letak harapan tinggi kat saya.
and, lagi 1, kalo rase2 saye ni mengecewakan, or rase2 saye ni menyakitkan hati korang, that's your problem.
i have nothing to do with this.



3 comments:

  1. Be strong dear..
    when the times comes
    u will never regret ur sacrifice
    and it will be worthwhile..

    ReplyDelete
  2. thanks leya..saye perlu support kawan2..thanks sebab support saye...:))))

    ReplyDelete
  3. hehehe small matter dear..just chill k..

    ReplyDelete