Monday, March 21, 2011

everything happens to happen at the wrong place and the wrong time

quote aku utk hari ini..semalam..and hari2 dalam seminggu yg lalu.
sebab..
mengenangkan since semalam lagi..
aku hampir putus harapan..
and aku rasa aku yg paling loser dlm team tu..
sebab..
budak2 lain sume kalah dgn wakil team yg memang hebat..
aku pulak??
bodoh ar..aku leh kalah ngan budak yg aku leh simply saiko mcm tu jer
akuu pikir, dgn buat2 jerit saiko, aku leh tolong diri aku gain point
supaya aku leh go on to the next bout
tapi..haihh..ape lagi kelemahan aku ni..
ye, aku dah malas nak cari alasan KENAPA AKU KALAH dah
xde sape2 pun akan percaya,
pada mereka, aku yg xberusaha
YE LAA AKU JE YG XBERUSAHA
haihh, sometimes aku hampir ke tahap nak give up
aku rasa mcm dah xnak go on dah, kalo aku join benda ni pun cume dapat kalah, dapat kena marah, dapat sakit hati bila org ckp mcm2 pasal aku kat depan muka aku sendiri..
haihh...hati...pls bagi jawapan yg tepat utk aku

i've started to get home sick
i really miss my family, mama specially
i really need ur shoulder. :((

hahaha
LoL
apsal posting aku kali ni mcm ni pulak
banganggggggggggggggggggggggggggggg!!

No comments:

Post a Comment