Wednesday, March 2, 2011

perangai buruk yg semakin buruk lagi kritikal

ouhh
secara jujurnye, saye seorang yg PELUPA
seriusly, saye semakin PELUPA
mungkin sebab terlalu banyak sgt perkara n updates yg perlu diingat agaknye
sampai dlm mase 1 hari aku leh(beberape kali jugak la) terlupa mane aku dah campak henset aku
pastu mule laaa meracau2 ckp
mane henset aku mane henset akuuuuuuu
dang
teruk kan?
tu baru henset
actually, banyak lagi barang2 lain yg mendapat layanan same
antaranya:
  1. kunci rumah
  2. beg training
  3. cawan yang nak basuh(kes stay up r ni)
  4. fail tempat isi segala lecture notes
  5. lecture note archive dlm lappy(ni pon ade)
  6. baldi(pas sidai baju sllu letak kat tepi pintu msuk tapi time nak pakai mesti cari kat bilik air)
LoL
kelakar gak laa
sebab, biasenye,
setiap kali aku letak kat tempat ni, pastu g round2 umah utk beberapa saat dan puff!!
memang aku lupe dah mane tempat aku letak barang tu tadi
pastu kompem2 g cari kat tempat lain pulak tu
memang haru rumah aku dgr suare aku meracau2 cari barang tu
pas jumpe tau plak diam
so kesimpulannye kena letak reminder r
adoi
next thing, minggu2 semakin mendatang dengan assignment2 baru
dan juga test2 baru
hadoii
makin banyak reminder dahh aku kena buat
dah laa aku ni pelupa tahap kritikal
hoyeahhh
let's start a new life
start tarikh ni(3/3/2011) aku akan buat reminder utk setiap aktiviti aku
hahahahahahhahahahahahahaha


No comments:

Post a Comment