Thursday, March 10, 2011

bile masalah aku ni nak settle

at times aku rase mcm aku dah xtahu kat mane nak stand,
bila aku pikir pasal benda ni mesti aku jadi lost balance, rasa nak jatuh
and, adakalanya aku xpaham gak, kenape mesti jadi kat aku
kenape mesti kena kat aku, walopun aku dah usaha n fight utk elak masalah ni
tapi jadi gak
hishh, why me???!
and, aku xpaham jugak,
kenape bila sampai kat aku je, sume bende jd complicated sgt,
bila time org lain, alahai senangnye laa masalah dorang settle.
tapi aku?
pening tau x!
hishh
nasib baik aku xde boyfriend, kurang 1 kepeningan
huhuhu
sakit hati doe
aku punye laa ajar hati aku ni, jgn beri harapan tinggi sgt
tapi xtahu laa, kenape hati aku ni degil jugak
k laa, contoh kan
kalo org tu janji settle dlm mase 2 minggu, jgn percaye
always anggap yg tu hanyalah harapan palsu
tapi, aku terberharap jugak
now, dah hampir 3 bulan, mana janji manis kau?
kalo dah meniage tu, serve laa elok2 kat pelanggan
jgn laa susahkan org lain, org lain pon ade masalah jugak
sekarang, aku dah mcm org bodoh
tebalkan muka, mintak tolong hari2 kat org lain
memang le org lain xkisah tolong,
tapi aku laa yg xsedap hati.
aku ckp terus terang.
aku xsuke mintak tolong org banyak2 kali!
tapi ni laa, bile masalah yg paling aku nak elak tu terjadi jugak
and, sometimes aku nyesal jugak
kenape aku gatal sgt nak kuar kan malam tu
kalo laa aku x ajak org kuar, mesti masalah ni bleh elak
kan?? kan??
haishh!!!
bengang arr aku!
skang ni, siyes bende ni dah kaco mood aku banyak kali dah
dari 1st kena,aku dah down nak g training,
pasal masalah yg same, aku jadi emo sampai ramai gile org terase hati ngan aku
huhu mcm xpaham2 plak aku dah banyak masalah nak dipening2kan, dorang pening2 kan aku lagi
haa memang malas nak bother, aku xmampu nak puaskan hati semua pihak
sekarang ni, fulussssssssss dah sikit
tapi tabik aaa selame 6 sem aku hidup kat utem, ni laa 1st sem aku live solely ngan duit pt semate2..aku xde calling2 mak aku sebab nak mintak duit mcm sem2 lepas
kalo aku contact beliau pon, aku just borak2 pasal masalah ni je laa xde dah hal lain
huhuhu
kadang2 kan, aku dah terpikir macam2 solution utk bekap masalah aku
hahaha
ade je yg nak offer nak tolong aku, jadi teksi laaa gitu
tapi aku cam xsampai hati dah, kesian plak
xpe laa, aku settle dgn cara lain
aku de gak try mintak tolong org besar, pinjam jap je laa transpot
bukan aku nak buat harte der,
tapi kalo dah xnak bagi tu, aku malas nak besar2kan masalah
sukehati kauu laaa
yg penting harte xbawak masuk kubur, oke?
note that!!!!!!!!!!!
huhu
haihh
siyes dah kaco dah mood aku nak buat asaimen ni
pergerakan aku agak terbatas
and
susah aku nak arrange mase n pergerakan aku skaligus
sebab kadang kala aku ade je kerja yg kena buat secara tiba2
and
last2 otak aku jadi blur gak
huhuhu
pening dah aku mcm ni

No comments:

Post a Comment