Monday, February 28, 2011

saye kuat dan kental kan?

haha
kuat laa sgt
ok laa..aku bangge ngan team mates aku
1 perak 3 gangsa
congrats guys~
and so, hari sabtu(26/2/2011) adalah hari game poomsae aku
so aku dah kena stenby main2 taegeuk 3 ngan dayah n mira
puuuuuuu ngantuknye toksah ckp laa
siyes bosan, xmacam trening sparring
sekali buat taegeuk je, kompom aku g cari port n baring n zzzzz
hahahahha
teruk kan aku ni
time game kat UTM ritu, dorang buat kat dewan serbaguna kolej tun fatimah
hahahaha
kebetulan laa aku dah ade kat JB tu
ex aku de tanye, nak balik x guitar aku tu
ehh of course laa aku nak balik kan
dah 3 tahun kot die simpan
so
pertemuan diaturkan kat tempat game tkndo aku tu berlangsung
time nak jumpe tu, agak r wey
nak jumpe ex tu
memang dup dap dup dap je aku
kat poket tepi beg aku, aku dah stenby cincin yg die penah belikan utk aku dlu
aku pikir nak pulangkan je, sebab aku xnak simpan benda yg aku xpakai lagi
so, dari jauh aku dah nampak daaaaaaaaa
makin gemuruh kot aku
tapi muke nak steady je
hahahaha
die kua2 keta je, aku dah hulur tangan dah tuntut gitar aku
hahaha gile gengste aku
pastu aku cepat2 hulur cincin tu, pas amek gitar aku terus blah
mane tahan wei aku xnak tgk muke die lelame dah
lagipun, time tu nak hujan so ia menguatkan lagi alasan utk aku blah cepat
tapi sebelum aku blah lagi die dah kejar dari blakang n hon kuat2
sebab nak suruh aku simpan balik cincin tu
okke fine, aku amek je laa(padahal hati dah gemuruh lagi)
dan2 laa time bertemu 4 mate tu, hujan dah turun
cis nak mcm drama laa plak kan
hantu betul
aku malas nak tgk muke die lelame, walopun dah lame aku xjumpe die
lepas 1 sem baru jumpa balik
itupun aku cam xsangke gak..terasa panas gile muke aku time tu
aku nampak die cm nak nanges
aku kontrol lagi heheh
pas aku berpaling, aku harap tu laa last aku nampak muke n kelibat die
aku sumpah pasni aku xkan jumpa n cari die lagi
herm
malam tu plak, dak2 ni ajak g angsana
aku pikir, WTF angsana?? xnak g jauh2 ker
tapi aku follow je...ekot ler pakcik majid tu nak drive ktorang ke mane2
hahhaha
cam haram je, time tu ktorang dah siap kul 8, bus sampai kat2 kul 9
sabar lagi
sampai2 angsana tu, tgk2 sume kedai cm nak wrap up
sabar lagi
sume dah g meluru kat atm cucuk duit sebab time tu elaun xkuar2 lagi
aku plak, g draw 50 hengget, g kedai sebelah tu beli milo sebab nak pecahkan duit, pastu g deposit balik 30 hengget
hahahahahha
gile saving aku ni
mule2 aku bajet, alaa dak2 ni kompom tunggu aku kot
pas deposit aku tgk sume dah xde
cilake tol
mcm ni laaa team kan
hahaaha
aku pon dah melilau2 dah
naik turun eskalator
tapi jujur ckp, tipu laa kalo aku xteringat zaman2 dating dulu tgk sume tempat kat setiap floor kat bangunan tu
aku tahan lagi tahan tahan
pastu dah kene bahan kan ngan dak2 ni..meen kene tinggal
hahahahahahaa
jahhat tau korang!
hahahahahahha
adoi
memacam
xlarat aku nak story
nanti aku edit laa post ni
bye

No comments:

Post a Comment