Sunday, December 5, 2010

aktiviti saya part 2

tajuk karangan upsr lagi
hahaha
sebab still dlm cuti sem, so cerita aktiviti saya je r yg kuar.

aktiviti saya?
jogging, ohhhhh itu mesti. nak turun feather weight punye pasal. ;)
oh ya, kejatuhan paling baekkk punya aku buat tadi. nasib xgegor je kuarters td.
hahaha. ni silap langkah punye pasal r. nasib baik calaq sket je.
aktiviti seterusnya, main zuma.
skang aku dah complete level 12. pastu, asik salah tembak je.
dah r salah tembak, asal game over je, rosak telinge isi umah aku dengo perkataan2 yg xbaik didengar.
hahahaha.
aktiviti lain, ape lg, tido je r.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

ohh kay. ape lagi. xde dah kot aktiviti aku.
kalo buat karangan betoi2 pon, kompom kuar ayat yg same je. boring ahh.

ok. pasal feeling pulak.
ehh appehhal kan aku tibe2 nak pikir pasal bende nehh. xpenting xpenting !!!!!!
tapi aku admit, takot nak fall in love dah.
rase mcm sejarah lame nak berulang pulak. hahahaha. ade ke ??
i guess semua org(except my sister) tak tau kot cerita mase aku gumuk dulu2 kan??. hehe, aku nak tergelak. seriously.
sebab, dulu aku kan gemok, so bila aku admire someone ni, sure die lari punye.
kat SETIAP someone yg aku suka. ok. tindakan yg same dorang bagi balik kat aku.
nak gelak?? sile gelak.
as for now, since berat aku dah turon banyak ni, aku malas dah nak layan makhluk2 ni dah.
xcakap aku cantik pon, tapi..well..paham2 je r.
since aku penah kete tipu gak ngan ex aku, aku rase agak fobia jugak utk bercinta balik.
and, tgk pulak membe2 aku yg bercinta. xnk r cakap lebih2, tapi buat aku rase lagi menyampahah r ngan lovey dovey thing ni.
and now, berbalik kepada feeling aku buat mase ni, better aku xyah pikir. nanti aku geram sendiri.
even terfikir gak, tapi aku xmo fikir gak. huh, mcm mane tu ??

okayy, pasal result pulak.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
menjerit aku tiap kali terpikir pasal binatang ni !!
and kat umah aku dah pikir pasal bende ni almost, tiap mase jugak laa.
so boleh guess kan mcm mane keadaan umah aku buat mase ni.
adoiiiiiiii.....habeh la aku...

sikalang, dah bleh pikir tempat LI pulak.
hahahaha.
dah r buat resume taruk gambo pakai tudung. mcm mak budak !!!!!!!!!!!
kah3 !!!
gelak lagi gelak lagi !!!
tapi tatau nak peleh company mane. senarai pon xtengok lagi.
*xsedor diri tol*
huhhhh
rase mcm nak LI kat penang jer.
dah lame kot xduduk penang. hehehe.
tapi, aply jugak r tempat lain.
dalam pale otak pikir nak intel je. huh!! macam laa dapat kan !!!
*gile*

and now, aku lapar.
xtahan weii, diet2 ni.
xleh r tolak nasik. nanti naik penimbang die tambah 1 angke lagi.
hahahahaha.
gile gile gile.
and missing my friends skang ni.
*smiling*
*sedeh balik* , pikir result.
huaaaaaaaaaaaaa!!!!

1 comment:

  1. huwaaa~~saya ngah LI..Berat sayer dah mLonjak2 kegembiraan..hahaha (gumuk suda)
    xsuke2..

    ReplyDelete