Friday, November 19, 2010

pening3

haihh
malam ni dah start paper dah !!!
communicaton principle.
pastu direct r engineering management, telecommnication electronics, numerical methods, ngan emt.
killer2 doe !!! habeh laa aku!!
n aku xtido smlm...dpt lak nescafe latte tu..huhuhuhu
tido bangun2 mang aku jd tingtong. hopefully xlupe r ape aku dah study tu.

huhu.
aku xtahu laa.
since nak start minggu paper killer ni, jiwe aku rase semacam je.
mcm nak marah org, tapi xboleh nak marah.
so aku prefer diamkan je r. buat mcm feeling tu xde.
tp aku still rase marah, geram, kadang2 rase mcm nak nanges pon ade.
sebab ada gak yg suke ckp bende2 yg aku xbuat, mcm nak pertikai2kan post aku kat fb(it's my fb what the ffffaaaa**),
pasal keta.
abg aku pulak ckp, seolah2 mcm nak kate ever since aku pakai kereta dia tu, mesti ada yg xbetul.
kononnya, ape2 barang kalo sampai kat aku je, mesti jahannam.
aku terkilan doe. kalo xsuka aku pakai barang die pon baik jgn bagi awal2.
die ni...aku ckp r..berkira nak mampus !! ngan adik pon nak berkira !!
siyes aku mmg sedih !!!
dah r, dan2 time2 mcm ni pulak laaaa aku tgh sakit org pmpuan ni.
and,most guys x akan paham ape rasenye bile jiwe tgh kaco mcm ni, specially bile terkena time2 nak exAm.
tapi walaubagaimanapun, aku xpernah laa sampai stage sakit sampai guling2 tu. yg tu so far ak ok lg r. just kadang2 biase r, rase nausea, rase mcm xleh nak berdiri lame, sakit blakang, pmpuan je rase !!!
pastu ada plak ckp pulak, "alah, mcm xbiase kene bende2 mcm ni." bai, cuba lu jd pompuan, baru lu bleh ckp banyak.
hadoii laa..

dah r nak paper malam ni. agak2 aku bleh buat x ??
pray for me.
*cuak*

No comments:

Post a Comment