Wednesday, November 24, 2010

done!!

puhhhh
abeh sudah paper
semalam mmg gile punye day
ngan emt 1 soklan 20markah aku xleh jawab
skali biot savart yg aku dok stady2 selama ni
ciss
cm suweyyyyyy

malam plak azfayuna teman aku p makan
mula2 nak p anjung, skali tgk2 gelap. k laa fine ktorang g tempat lain.
pastu g borhan seafood, ramai sgt pulak. perot aku dah bergelodak ni. blah.
pastu g rusky, gelap.
akuarium, tutup.
pastu dah smpai simpang ni, minyak keta zah abeh plak. so g r petronas berhampiran. aku ngan muke cantiknye p ckp kat abg kaunter tu nak isi 5 hengget. bleh plak kan abg kaunter tu buat muke tahan gelak ngan aku. cm siut je.
next, g rj tomyam. pon tutup. waddahel???
last2 pikir2 punye pikir(nak g ks cm jauh lg..minyak leh tahan smpai mane je pon)
last2 g r tomyam klasik yg mwah tu..padahal aku bawak 6 hengget je..kui3
ape lg, mmg order makanan yg paling murah r.
aku order nasik paprik rm4.50, teh o suam rm1.10. baekkk punye budget.
pahtu, ngat nak mintak sup 0. tibe2 org tu g bagi sup yg ade sayo dlm mangkuk yg besa. sengal!!! xmemasal kene tambah 2hengget dlm bill.
so kesimpulannye, malam tu mmg sengal!!!
nasib baik bulan cantik. hahahaha~

this morning, my ex called. sebab nak wish birthday. padahal birthday aku besok.
and he said, he can't stop thinking of me.(ayat lelaki)
and he said, maybe bulan 3 die nak tunang dah.
aku just mampu doakan kome bahagie je laa...cume kan 1 je yg buat aku terfikir..
ape guna sayang2 cintan cintun 3 tahun lebih..last2 kawen ngan org lain gak.
so kesimpulannye, sayang tu biarlah berpada2.
aku pon, better off single mcm ni. kalo ade jodoh aku nanti, kawen je r terus.
aku xnk r bazirkan cintan cintun aku kat husband aku tu nanti. sudah2 laa pengalaman lepas ni. ignore.
huhuhu
k la
nak tido ~

No comments:

Post a Comment