Friday, September 3, 2010

suara anak yang merantau di negeri org

nak balikk !!
packing: in progress
hahahaha ~
sambil2 tu layan lagu ni kejap. :p
p/s: tutup music box aku tu. layan lagu raya ni. :p

DENDANG PERANTAU

Am
Di hari raya
G
Terkenang daku kepada si dia
F
Kampungku indah nun jauh di sana
E
Ayah serta bondaku

Dm
Di tepian mandi
G C
Danauku hijau yang aman damai selalu
F Dm
Nun di sanalah tempat aku bertemu
E Am
Aku dan dia

( korus )
E
Apakan daya
E
Masa tak akan kembali
F G F F-G-F-E
Hancur musnahlah semuanya

Dm
Impian yang murni
G C
Tinggal menjadi kenang-kenanganku
F Dm
Hanya rangkaian kata dan lagu
E Am
Dendang perantau




dear kengkawan...n to alls yang baca post ni..
aku nak ucapkan slamat hari raya kat korang..
maap zahir batin..
kalau ada salah dan silap aku, harap dimaafkan..
if ada terkasar bahasa..minta dimaafkan..aku mmg mcm ni..hahahaa~

to kawan2..aku maafkan kau org semua..
aku xkan ingat balik salah kawan2 aku..
bagi aku, forgive n forget.
sebab kau org kwan2 aku, xkan nak berkira plak. hehe ~
slamat hari raya semua !!!

p/s: nak start packing dahh. hahahahha !!
tiket bus malam ni ul 10. dari ppp, utem. :)))

No comments:

Post a Comment