Saturday, August 28, 2010

ape masalah nye dengan INDONESIANS ni ???

aku xfaham dowh..
baru lepas komen berapi2 kat page ni---->http://www.facebook.com/pages/Kami-benci-Indonesia-menghina-Malaysia/117188158305814
kat fb...dah kecoh dah dalam group ni.
yg malaysians semua ajak berunding...ajak berdamai..
sampai kat indonesians pulak...masyaallah..
dah laa bulan puasa kan...xperlu lahh sampai nk upload gamba taik bebagai..pastu ckp ni makanan org malaysia laa ape laa
astaghfirullah
in a nutshell..aku mmg xleh nk kata apa dahh
aku dah tgk sendiri cara mereka berdebat
mmg kotor !!!
seriusly..n aku tgk komen2 dari malaysians. mereka lebih berbaur kepada keamanan.
dan hujah mereka juga ada isi.
tp tgk laa bila org indon komen balik.
so uneducated !!!
so no wonder lah indonesians xmaju2 mcm malaysians..
even though mereka dah merdeka 10 tahun lebih awal dari kita..
tapi mentaliti masih di takuk lama..
hurmmm..
xtahu wehh aku nk cakap apa.
kau org baca laaa sendiri.


http://www.facebook.com/pages/Kami-benci-Indonesia-menghina-Malaysia/117188158305814

No comments:

Post a Comment