Tuesday, August 24, 2010

apam beras vs assignment+test

haihhhh.
kerja lagi.assignment yg nk kena pakai matlab tu.
damn.
test2 yg datang bertubi2..
mmg xbagi aku berangan n pkir pasal raye.
huhuhuhu damn.
emt...sbjt yg memerlukan fokus yg tinggi..
engineering management..yg banyak membaca dan kira2 tu..
xtau nk catch up mcm mane.
sbb dlm lecture aku sllu main game. hahahaha
sbjt en redzuan pon same, aku kalah r kalo sbjt yg banyak sgt fakta ni.
for sure tidur 5jam stady 5mnit. haiyooooo ~
ape nk jadi ni meen...
huh
damn.


dah 14hari puase.
aku still xjumpe2 apam beras feveret aku ni.
g laa mane2 bazar. so far aku mmg xjmpe lagi kuih ni.aaaaa....frust betul aku !!
mmg dah kempunan tahap gaban ni !!nasib laa aku xbodoh lg nk p cari batu belah batu betangkup tu kalo xdpt2 lg kuih ni.
hahaha.
dari kecik aku mmg suke kuih ni.
teksturenye yg lembut..senang nk kunyah..manis..tu yg aku suka tentang kuih ni.
care2 membuatnye ??? mmg xsusah. tp aku xpenah buat pon. hehehe.
waaaaaaaa ~
nk makan apam beras !!!!!

huhuhuhu ~


p/s: tekanan perasaan jap. hehehe

No comments:

Post a Comment