Monday, August 23, 2010

day full with agony(+ happy)

hmmm...
presentation tech com yg begitu hampaihhhh ~
adehh..
nmpk je madam subathira senyap tu.
skali tgk markah...hamikkk kauuuu ~
waaaaaaaaaaaaaaaaaa ~
tawakal je laa meen...
huhuhu.

semalam.aku xtau r..kenape aku still mencari org mcm tu.
dah tau kita xde pape, tp aku still cari.
bodoh ek ??
last2 sakit hati sendiri.
kenape harus sakitkan diri sendiri ???

diorang ckp aku dah kurus.
eh betul ke ??? aku xpasan ape2 pon.
tp true, aku mmg kurang makan. aku mcm xde mood bile tgk makanan.
xtau r.
aku rasa, mgkin gak effect mase clash dlu.
hmmm...rasenye start 26/7, aku dah start kurang makan kot.
aku xtau wehh, ape yg aku pkirkan mase tu.
xkn laaa aku nk tercabar ngan cikgu tadika yg kurus tu. no wayyy !!!!
aku bakal engineer man !! kenapa aku harus kalah dgn dia ??
ohh well...yg penting aku dah tukar saiz baju skang. hehehehhehe ~


last 2 days ~
(lupe nk update dlm blog)
hahhahhaa...aku dan housemates aku g jejalan melaka !!!
mase tu aku, azfa, ina ngan kawan ina, jay.
1st stop..g muzium samudera..
hahahha nothing special pon..just ada display tinggalan sejarah.
tp mostly patung yg divisualkan utk menggambarkan rupa pedagang2 zaman dulu.
hahahahhhaa ~
next station, jejalan kat dataran pahlawan.
wadda hell !! ~ aku dah lama xpegi sana !!!
hahahah...lepas rindu jap ahh kat DP tu.
next stop, balik jap amek syanie..nk p pantai.
memula aku pkir nk g tg bidara, tp g pgkalan badak.
lg best rasanya kat pgkalan badak tu. lg permai...
da best part, dpt amek shot mcm ni punya baik. hehehehe

hehehe...mmg da best day laaa mase tu !!! aku suka sgt !!
malam g makan ramai2 pulak..g makan seafood.
kami order ikan 3rasa, kailan ikan masin, tomyam campur, ngan kerang rebus.
oh ya, xlupa telur dadar. :)
sedap dowhhh !!!
mmg aku nk lg trip mcm ni !!!
hahhahahaa...last skali kami g gadik..mandi air panas.
tp sampai2, xtahuu kenape penat je smcm.
maybe gak sbb kenyang2 trus g mandi, tu yg ngantuk.
oh well, nevermind.
hahaha.
paling xleh blah mase balik tu. punya laaa jauh nk g.
aku rasa, melaka ni kecik je.
tu pon leh jauh.
huhu.
dari gadik tu, kami jmpe sign board ke durian tunggal.
sbb nk balik ayer keroh kan, kalo jmpe durian tunggal tu dah dekat dah.
guess what.
kami lalu tempat2 ni dlu baru smpai durian tunggal.
melaka pindah->pantai belimbing->parit melana->kg belimbing dalam->BARU durian tunggal !
gila hape !!! mcm ni melaka maju 2010 ???
huhuhuhu ~
hope ada laa alternative road utk ke 1 tempat tu...
sorry laa ckp. ni ape yg aku nmpk kat melaka ni sepanjang 3taun aku stay sini.
aku rasa jalan2 kat penang lg senang nk hafal. sbb sign boardnye senang.
huhu. nevermind laa.
yg penting aku dpt berjalan.
heehehehhehehe ~

No comments:

Post a Comment