Saturday, December 25, 2010

bawak diri, bawak mulut

huh
kemana pulak kau nak pegi ni memen ??
huhuhu
sungguh x ada perasaan sekarang ni
sebab
aku dah xcaya kat magical miracle unexpected things all and all mcm ni lagi dahh!!
ok, for instance lahh,
org dok ckp2 ni blom official lg, belum mesuarat senat lg,
blah3,
aku yg naik tenat..
but then, it won't change the fate at all.
and so, sekarang, aku sangat sedih :((
aku mengaku lahh, okee,
aku banyak memain mase sem 5 hari tu,
even though target aku agak tinggi sebenarnya, tapi maybe jugakk aku yg xpandai bab2 time management ni.
tapi papehalpon, nasib baik sbjt management aku dapat oke (hahhahah!!)
but then, kena stick to the old plan lahhh(kot).
jam kedit sem 6 ni sikit je pon.
tu pon, kalo dapat approval lahh. LoL

if only laa aku boleh deactivate diri aku sendiri just for 1 day je pon..
haihhh..
aku ni pulak, dah laa jenis susah nak tido.
so, aku dah xtahu dahh ape nak buat ntok mengubati hatiku yg dah terluka ni. :((
haishh, semalam telan gak r ubat demam mama tu.
bajet dah bleh tido sepanjang hari laa kot hari ni kan.
harap2nye lahh begitu.
tapi sebenarnya xboleh buat pon.
still, terbangun jugakk laa. kul 12 pm tadi.
kalo x x adenye aku idop ntok memblogging kat sini. ;))


haha.
next thing pulak,
aku rase naik penoh dah taik telinge lam telinge aku ni dengo org2 tua lam family aku ni dok ngumpat2.
haihh, ni laa melayu kan.
huh, mule dahhh aku kalo dah start sentimen perkauman ni.
siyess.
aku xsuka weii !!!
agak2 r kan kalo nak mengate2 tu,
family kot.
opah tiri aku ni pon sekor. haiishhh !!!
nak je aku luku die ngan lesung batu tu baru tauu tinggi rendah langit tu kot !!!
hahaha
sebab isunye,
org ni mengate org tu, org tu menyampai kat org sane, org sane mengadu balik kat org sini,
what the hell laa..
xde koje betoi.
dapat pulak sepupu aku yg mak munah ni pulak,
eeee!! nak je aku cabe2 mulut tu!!!
udah ler umo sikit,
perange mcm org tua pulak tu.
haiishhhhh. sape laa ajo kamu jadi ghope gitu kan??
perange tu xbuleh elok2 sket ke??
udoh ler tu, bukak telinge tu lueh2 pastu g menyampe pulak tu kat org lain.
elok beno ler tu !!!
huh, aku pulak, mang dah x ambek port dah r pasal hal2 dalam kain org lain mcm ni.
cukup2 laa dosa aku dok free hair ni.
aku xnk dah ade dosa lain sebab mengata2 ni pulakk.
kang sampai plak time nak mampuih, jenuh plak aku nak mencari org nak p mintak maap pulak.
so, baikkkkk aku tambah taik telinga aku ngan mendengar lagu.
xpon g start henjin
g jogging kat padang speedy pulak.
hahahaha.
hadoiii
donia2
memang xpenah tenang

huhuhu
mama pulak dah terbengkalai dalam bilik itu
kesian beliaw.
thanks to her beautiful lagi comel daughter ni laa kan. hehehehe
tanpa saya, siapa nak bawak beliaw pergi kelinik kan.
;p
harap2 mama sihat cepat. cepat cepat cepatttttttttttt



No comments:

Post a Comment