Sunday, December 26, 2010

1 week free calls, diet programme and dirty mouths

ahhaha.
hari ni 26 disember eh ???
tibe2 aku dpt msg suruh approve free msg and calls.
then aku pelik r jap, apekehenye aku dapat hari ni ??
busday aku bukan dah lepas ke ?? hak3
upenye no upax yg aku pakai ni, daftar pakai ic ex aku dolu.
hak3.
pelupa sungguh aku ni kan. ;))
so, akuu xdak sape2 kagi dah nak halo2. kalo dolu2 ye laa, kalo bleh sminggu2 tu gak aku xmo letak hp. hak3
sebab skang dah jadi budak single, lgpon aku xletak no sape2 pon lg kat dlm list 15pax aku tu.
so, aku buat laa something gila last night.
aku pon call laa ex aku. gatal kan ??
ehh, x jugakk. sebab ni busday die. s0 aku wish laaa.
aku text,

HAPPY BUSDAY. SEMOGA PANJANG UMO N DIMURAHKAN REZEKI ;))

lame gak aku tgk xde reminder ckp msg tu dah delivered pon. off hp laa tu gamaknye.
so aku bior ler.
pastu, lam stgh jam kemudian, baru delivered.
so aku call r die.
and gayut laaaa, ade laa dlm 2jam gitu.
hahaha.
boleh lak kan kitorang buat2 lawak pasal past relationship kitorang dlu.
but then, die ade ckp gak yg die menyesal pasal dulu2 tu.
hah!! padan muka kauuuuuuuuuu,
kata hati aku lah.
gatal lagikk kat cikgu siti tu.
dah elok2 dah dpt awek cun, budak kurus tu jugak dipilihnye.
hahahahha, bende dah lepas kan. ape boleh buat.
tapikan, after gayut, aku terfikir balik, betul ke tindakan aku ni ??
i mean, ye laa, die pon dah nak tunang dah pon ngan cikgu siti tu, ape pulak perasaan pompuan tu kan kalo tau bakal tunang die gayut ngan ex gf die kan??
muhuhuhuhu.
who cares??
tapi, papepon, aku doakan korang berbahagia lah.
aku honest, aku sikitpon xrase jeles, marah or terkilan ngan relationship korang skang ni.
and aku xkan kaco pon.
so wahai cikgu siti, jgn laa riso ye.
aku ni bukan species perampas mcm ko.
so, xdenye lari bakal tunang ko tu. muehehehehe. ;))
take that. puas hati aku.
ahhhhh, abeh dah cite halo2 tu. aku xnk dah kaco hak org.
this week, aku kene jadi follower ntok makhluk 2 ekor tu p swimming.
hak3, okke laaa. cover gak laa 4 hari off-day jogging ritu. hak3
tu laaa kauu meen, malas lagikkk !!!!!
hahahahhahaa.
so, kat dalam kolam tu ape je ek aku dah buat??
okke, aku berenang dari hujung 3-feet sampai 9-feet deep tu, hulang halik dlm mase stgh jam.
ada baguih ka ??
hahahahahahaha.
tapi curi tulang r gak. xde r direct non-stop mcm jogging stgh jam direct.
x akan sama ooii !!!!!
tapi, agak migrain gak r aku tgk pangai cousin aku yg 2 ekor tu.
okke, si anis tu, kuat makan !!! hang nak mampoih ka ???
udah2 ler, xsmpai 10minit dok dlm ayo kolam tu, die p naik kunyah2 senwich makngah aku buat tu, pastu terjun balik.
ada ka patut ??? x patut x patut x patut.
si adiknye pulak, qayyum, x habeh2 excited nak p kat tempat 6-feet tu.
haihh, dah berbuih mulut kakak memen ckp toksah g sane, ko pegi jugakkkk !!!!!
kalo lemeh kakak memen xnk tolong.
hahaha. tau plak dengo ckp kakak memen ni.
hahahahahhahaa.
next !!!!
cukop2 laaa ckp buruk pasal org lain.
boring aku.
baik aku tuko afc channel.
hehehe.
abeh rosak program aku. ;))
haaa, diet2. lupe plak aku.
dah nak abeh dah cuti.
tapi, berat aku xturon2 ek ???
adoii, pelik gak aku.
dari 1hb ritu sampai hari ni, berat aku still
62kg.
buduhhhhh.
saje xnk bagi aku kene chopping ngan kaki2 feather ni kan?? syg gak ko kat aku. ;))
hahahahahaha.
penat aku. malas dah nak diet2 ni.
so, aku dah terbedal jajan and beberape bijik sausage bun. hamekkkk !!!!
bye.

No comments:

Post a Comment