Thursday, October 7, 2010

bittersweet life

7th oh every month is the most precious date for me.
ahhh xyah r nak tahu pasal ape.
tapi bila teringat mmg sedih r.
how can i get over the past sweet yet bitter memories mcm ni ??
aaaaaaaaaaaah !!!
sad sad sad :((

yesterday
layan movie magika ngan kawan aku
very nice malay n catchy movie
salute ngan industry filem tanah air sekarang
sebab dah xproduce movie melayu yang typical mcm movie2 melayu yg lain
mcm dulu aku pikir baik xpayah tgk cite melayu kat wayang
pasal confirm xberbaloi
tapi dis tym aku rasa sangat berbaloi
even though aku cuma tgk cerita tu kat mbo yang skrinnya xsemegah gsc
tapi tetap bestt !!!!
cuma ada laa cm cerita shrek the third yang suka campur2 cerita dongeng
tapi yang ni dia main banyak watak2 cerita dongeng melayu
so itu lagi yang buat aku bertambah suka dengan filem itu.
3 stars laa aku bagi eh
:))

malam layan bowling ngan dak2 taekwondo aku
thanx banyak2 cheah sebab blanjer aku
kalo x aku mmg xpergi sebab aku mmg banyak kerja nak settle malam ni
plus pagi nanti aku ada presentation
tapi mmg enjoy sgt2 semalam
n buat aku rasa lagi best life bersama kawan2 berbanding boyfriend
kalau boyfriend tu memahami xpe gak
kalau yang xmemahami tu yang xbest tu
huhuhu ~

life is sweet
yet bitter
ada masanya senang
ada masanya susah
ada masanya membahagiakan sampai rasa mcm nak hidup lama lagi
ada masanya memeritkan sampai pernah aku pikir nak bunuh diri utk keluar dari masalah
standard laa
siape je yang hidup kat dunia ni x ada masalah kan
huhuhu
what a life ~

No comments:

Post a Comment