Friday, September 17, 2010

bukan mudah untuk menjadi manusia

bukan senang nak jadi seorang manusia
yang betul2 manusia di zaman ini.
sebab apa ??
even kau pergi jalan mana2 pun kau jumpa manusia pun, xsemestinya yang kau tengok tu betul2 manusia.
ada yang hatinya dah gelap
dah mcm syaitan aku tengok.
ishh
damnn !!!

pelik betoi
aku cuba jadi manusia, sebab aku dah memang manusia pun.
tapi kebaikan aku sebagai manusia dibalas dengan kejahatan lagi kebinatangan oleh manusia yang hatinya dah macam binatang.
macam haram tahuuu !!!!
ahh...sial ahh !!
kalau lah aku boleh pilih dunia mana aku nak duduk, aku xkan pilih dunia mcm ni.
so selfish like anything !!
aku xfaham..
apa orang nak sebenarnya dari aku ??
i tried my best to be kind, aku xnak buat jahat kat org.
tapi org still buat jahat dekat aku.
hishhhh !!!!
xpaham ahh aku !!!

No comments:

Post a Comment