Tuesday, May 17, 2011

here comes another boring week

boring !!
ckp betul ler, aku duk kat MDF ni siyes boring
sebab, medem yg jage tempat tu agak boring
thank god mereka ni bukan nosy
tapi kalo nak nosy blakang aku tu antare dorang ngan
Tuhan le
ok2 back to story
and so, this week aku ditempatkan di MDF kat TM jalan jawa, depan padang speedy nu
nak tahu kenapa aku ckp boring?
BORING ! BORING ! BORING !
sebab department ni mang xbanyak keje sgt
or maybe kebetulan hari yg aku masuk tu memang xde keje tu xtahu le
tapi bile boring, jadi lee bilek tu tempat aku melepak
last2 aku explore sendiri kawasan TM jalan jawa tu
huu not bad
banyak gak artifak aku jumpe
hee
since ni bangunan lame, opening die pon tahun bape ntah
sile browse

ni mesti time rasmi bangunan TM tahun..err..1973
ini BAR

ini LEN, yg wayar biru putih direct sambung ke BAR manakala yg oren merah tu kene sambung kat serial in port lu, out baru bawak g BAR

huhu..single mode FOC..deym. sejamban mcm yg aku stady final ritu(sorry kamera xberkualiti)

haha..kalo terputus xpasal2 ni jenuh mencarinye, tapi xde hal kot dorang report kat switching update je r no baru xpon cek je kat slot card

erm, not sure name die, tapi mesin ni jadi bising time jumper die tergrounded to earth

haha, mcm penah tgk kan kat lab

ok, ni mesin antik. aku suke tol barang2 antik ni, ni fire alarm. and aku pon tersalah tekan sampai bising jap
hee, ni pon dah xpakai skang. kate dah digital. mase ni analog lagi
haha. best kan
utk hari pertama, ok laa aku stroll bende yg aku xtgk lagi
nanti dah minggu 2, 3, 4
haihh dah ler next week ADSL plak, under MDF gak
sure boring
so 3 weeks melepak kat bilik MDF ler jwbnye
huhu
sudah rindu kat kak rahemah, kak mas n kak mazni kat lorong tembikai tu
:'(
ok
sekian utk post aku hari ni

No comments:

Post a Comment