Monday, March 14, 2011

OMG???!!!!!!!!

ya ALLAH
ape laa yg nak berlaku lagi kat aku
hishh
masalah betul
aku kalo ikutkan, siyes aku dah xdaya nak menahan lg lame
bape tahun lagi aku nak kene tunggu
jap2 dpt msg naza ckp,
"we are still waiting approval for the new estimation"
so skang ni yg bikin lambat kurnia r
naza dah tunggu dah, tinggal dapat dah bleh terus cari barang
tp tu laa
hishh
xpaham doe aku
udahla memang teruk masalah aku ni,
kalo laaa gear box tu xmasuk campur dlm hal ni kan
hishh
bayangkan laa, total kerosakan keta tu jadi 17k sebab gearbox tu je
sparepart naza xmcm mahal plak, de r dlm 14k
insurans plak kuar ritu de dlm 8.6k je
so kat situ kurang2 aku kira, kalo gearbox x involved de dlm 3k je
so xde masalah, pas 2 mggu dah kuar
haish
kenape laa kan
kalo benda nak jadi tu, jadi jugak laa
walo mcm mane pun kita nak elak
tapi boleh elak sebenarnye,
"IF ONLY AKU XPLAN NAK KUAR MALAM TU"
damn it!
masalah sgt2
duit jgn ckp laa
sem ni je 1st sem aku xmintak duit kat mama aku lagi
now pon dah lari gak laa bajet
baya sewa umah, tuuu pekare stendet
aku kalo dipikir2kan, dah 6 SEMester aku duduk kat bumi melaka ni,
xpenah2 aku nak blanje besar ngan duit loan aku
paling besar laaa aku penah blanje kan, halaaaa beli ape je leee
barang paling mahal aku beli by hand, skali blanje baru 100
kasut lab pon aku xbeli lagi pelissss ~~
even last2 sem aku sllu tuka2 hp pun, kebanyakannye aku mampu pakai 2nd je
cume yg latest ni je aku pakai since beli baru last sem, mujur aku putus cinte
kalo x, ade gak yg botak kene beli hp lain ntok aku
hahahaha
ehhh pelisss aku xmacam org lain laa yg mampu beli lagi mcm2
beli kamera siappp!!! haa yg tu memang dari family yg mampu sgt2 okeyy
aku ni, mampu pakai kamera hp cybershot yg xbape nak cybershot tu je le
makan pon aku kalo bleh laa nak je limit 5rm sehari
tapi mane laa bleh, kos makin tinggi
kerajaan tiap tahun nak naik sume bende, haishh nasib baik gak sem ni keta rosak
dah bleh tolak tepi uit minyak
kalo x ade yg sakit jantung dgr aku meroyan tiap hari
adoyaiii
ngan ngadap pulak kaum2 yg xreti nak paham maksud
"BUKAN SEMUA ORG SENANG N MAMPU"
hahaha
bayar itu ini, plan holiday beramai2,
aku dah pikir mcm nak tolak dah,
lagi pulak rumors yg mengatakan kena bayar 800 utk yuran LI(xtau betul x)
kalo betul laa,
weii mati aku weiii mcm niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hengat aku keturunan owner BANK NEGARA MALAYSIA???????!!
siyessss bajet aku dah lari gak sem ni
aku JUJURNYE LAAA, nak mintak kat mak aku pon xsampai hati,
sebab tiap kali aku ade niat nak call mintak duit, die dah call dulu tanye bape duit lam akaun aku
so di situ aku dah trace, keadaan family aku kat sana pon xbape nak stabil
so aku xtau mcm mane nak bagi umat2 ni paham situasi aku(and budak2 lain yg xbape nak ade duit mcm aku gak) paham konsep
ADE BUDAK2 LAIN YG XDE DUIT JUGAKKKKKKKKK
pls jgn ambil duit lebih kami kami nak buat makan selagi sem ni xhabis lagi oke
adoii
mcm kau org sorang je ade masalah, aku lagi worse laa!!

No comments:

Post a Comment