Friday, November 12, 2010

back in business

dah lama x update
hari ni baru teringat nak bukak balik

heehehehhee
best day.
kawan2 yg gila.
aku pon naik gila sama.
makan xhenti2.
makin bloated aku
driving yg agak gila jugak.
asik mati henjin jer !!!
but not my fault laa. keta tu mmg gila !!!!!
hahaha
tgh2 malam g lepak ngan cheah n nisa kat anjung.
rindu sgt2 kat dak2 taekwondo !!!
baru hari ni lepak balik...makan lagik. tapi makan cheah punya megi sup.
sedap laa. layan. ilang jap lapa aku.
balik layan biskut munchies pulak.
hahahahahahhaa
gile. bloated aku mcm ni.

an ckp aku lawa lagi.
hahahaha
kembang aku hari2 kene puji mcm ni !!!
tapi aku ni xlawa pon. xlayak kene puji mcm tu.
biase2 je. hahahahaha.

i guess i need some haircut.
bang pon ok kot.
rimas rambut depan panjang. nak jawab exam asik terjurai2. xnampak ape yg nak ditulis kat exam answer sheet.
k
gotta go.
sambung study.
=))

No comments:

Post a Comment