Friday, August 20, 2010

perempuan kurus perempuan gemuk

huhuhu..
ade ape ngan kurus ??ape buruk ngan gemuk ??
huhs, xpaham.
org selalu nampak, gemuk itu buruk.
kurus itu cantik.
ye ye je laaa !!!
aku xnampak kebenaran tu.
bagi aku, kurus xsemestinya cantik.
n bagi aku jugak, gemuk xsemestinya huduh.
bagi aku, kurus xsemestinye sihat dan bebas dari segala penyakit yg selalu direlatekan ngan org gemok ni.
bagi aku jugak, gemuk xsemestinya xfit, xleh bersukan. blah blah blah.
waaaaaaaaa ~ aku mmg xpaham !!
kenapa mesti ada spekulasi sebegini ???


ape yg aku tgk, lelaki lebih cenderung ke arah perempuan kurus.
bila dia tau yg secret admire dia adalah seorang perempuan gemuk, mesti awal2 lagi die dah back off.
bila nampak awek cun lagi kurus, sure jatuh hati tu. xyah laa tipu !!!
but then again, mmg xsemua lelaki mcm itu.
aku maksudkan segelintir yg jenis mcm itu.
mmg suka perempuan yg lebih kurus berbanding gemuk.

masa dia gemuk, xsape nk pandang sebelah mata.
punyaaa la diet nk bagi kurus. nk impres org bagai.
kesian doe ~
diet separuh mati sbb xtahan dikutuk, dilabel mcm2..
gendut bola barney pelampung hippo dan lain2 ~
bila dah kurus, sume org nk rapat2.
bila dah kurus, suma org nk kenal.
bila dah kurus, suma org suka.
bila dah kurus, suma size baju dapat fit.
yg huduhnye, bila dah kurus, dah bebas kutuk org lain yg gemuk pulak.

mmg lumrah idup mcm ni ker....??org xkn tertarik kepada yg gemuk..
yg cantik tetap berpihak kepada si kurus...

aku x emo this time.
it's true..benda mcm ni betul2 berlaku.
tapi..aku relieve sgt2 bila adik aku yg boleh tahan laa extra baggage itu xdisisih kawan2 sebab dia gemuk, malah lebih ramai kawan2 nk geng dengan dia.
at least typical mentaliti sebegitu dah mula pudar dari jiwa orang2 zaman sekarang.

adik aku niee

pls...give them life..
mereka gemuk..bukannye cacat..
cuma extra baggage je..
susah cari baju ?? banyak je kedai skang provide fesyen baju yg sesuai utk mereka.
at least xnmpk mcm sarung nangka oke ~
aku relieve sgt2...untung mereka yg hidup di zaman sekarang ini...


honest..ramai yg xtahu hakikat ni
yg sebelum aku melangkah ke alam dunia luar
aku pun sama je mcm merekA.
EXTRA BAGGAGE
tapi ape laa ntah..aku mmg buat kerja gila.
aku hampir gadaikan nyawa aku sendiri just sbb nk impress org.
xtahan org ejek macam2..
bila kua jejalan org pandang sure gelak r tgk.
mcm tgk show spontan je bila pandang aku jalan.
seriusly aku xfaham..
kelakar sgt ker ???
hmmmmmmmm.
xpe lah.
at least aku leh bersyukur yg mereka xrase mcm ape yg aku rase dulu.



apreciate laa mereka ni..
jgn suruh mereka gadai nyawa just sbb xnk malu berdamping ngan mereka.
mereka juga punya hati dan perasaan....




p/s: aku dah lepas fasa tu. dah janji dah xnk berlagak. hohohohoohohoho ~



p/s lagi: jangan laa terasa pulak. aku ckp ni based on my own experience. so pandai2 nilai laaa yehhh !!! ~

No comments:

Post a Comment