Wednesday, December 28, 2011

mimpi

aku mimpi pelik lagi semalam oiii
maybe sebab aku tension belajar or..
taktau nak ckp mcm mana
begini storynya:

aku lepak dlm bilik aku, ngadap meja study aku
masa tu ada farah khalim lepak sama2 dengan aku
tiba2 dia suruh aku senyap, dia kata
"aku nampak benda"
time2 ni laa nak nampak benda yang aku tak nampak kan
aku ofcourse laa dah cuak
lepastu dia kata benda tu tengah jalan ke arah aku
aku tutup mata rapat2 lepastu baca ayat kursi dalam hati
lepastu farah kata benda tu dah hilang
oh takut!

stage 2:
aku lepak dengan mama pulak, dia kata dia receive surat dari anonymus
aku taktahu laa siapa kan rajin nak berutus surat bagai
surat tu tertulis:
"saya minta maaf atas perbuatan anak saya, dia memang berkenan dengan anak puan"
aku syak makhluk taknampak tu punya parents yang tulis kot.
buahahaha.

seriau aku bhai. kalau ye pun jin ade yang dah berkenan dengan aku.
p/s: aku pernah 2 kali kena himpit atas tempat tidur aku. dalam bilik yang sama. waktu yang sama - tengah2 study week

TAKOT!

1 comment:

  1. hahaha..blh wat cite seram ni.. xnk kena himpit jgn buka tngkap waktu mlm..hehe

    ReplyDelete